تجربه‌های مشترک

گاهی خسته شدن (کوتاه)
خلط مثبت (کوتاه)
دو دهه... یک نسل (مستند)
آن‌سوی مه (کوتاه)
گمشده‌ای میان دود (کوتاه)
زمانی که مرا می‌آزارند (کوتاه)
جوهر اندیشه (کوتاه)
ناتمام (کوتاه)
بی‌انسان (کوتاه)
بند دل (کوتاه)
تمام (کوتاه)
دوازده صندلی (سینمایی)
بندهای انگشت من (مستند 2 قسمتی)    
گرمابه قجری (مستند)
رؤیای یک کودک (کوتاه)
درونی‌تاریک در روشنای‌ذهنم (کوتاه)   
دانشگاه (کوتاه)
خیانت (کوتاه)
من و دوستم (کوتاه)
نیمه گمشده (کوتاه)
محکم و شمرده (کوتاه)
بزک‌نمیر، بهار میاد (انیمیشن)
خیلی سخته (انیمیشن)
تک دانشگاه و عباس آقا! (انیمیشن)
یه روز خوب میاد (انیمیشن)
یه اتفاق ساده (کوتاه)
مجتمع آفتاب (تیزر تلویزیونی)
دیدنی‌ها کم نیست (مستند)
کار نشد نداره (کوتاه)
مشاور کارگردان و تدوین‌گر
تدوین‌گر
تدوین‌گر
مشاورکارگردان و تدوین‌گر
تصویربردار و تدوین‌گر
تصویربردار و تدوین‌گر
تدوین‌گر
تصویربردار و تدوین‌گر
تصویربردار و تدوین‌گر
تدوین‌گر
تدوین‌گر
تدوین‌گر (اصلاحات نهایی)
تصویربردار و تدوین‌گر
تدوین‌گر
تصویربردار و تدوین‌گر
تدوین‌گر
بازیگر و تدوین‌گر
تصویربردار
تدوین‌گر
تدوین‌گر
بازیگر و تدوین‌گر
گروه کارگردانی
گروه کارگردانی
گروه کارگردانی
تصویربردار و تدوین‌گر
تدوین‌گر
تدوین‌گر
تصویربردار و تدوین‌گر
بازیگر و تدوین‌گر

وقتی کسی نیست

فصل اول از یک مجموعه سه‌اپیزودی کوتاه که در آن جامعه‌ای متأثر از سه هژمونی «ثروت»، «شهوت» و «قدرت» به چالش کشیده می‌شود. «وقتی کسی نیست» درباره‌ی «ثروت» و موقعیت آن در ناکجاآبادی برای رسیدن به آن است.

آن‌ها فرشته نیستند

در دنیایی زندگی می‌کنیم که پول - این خدای کاغذی! - تعیین‌کننده‌ترین نقش در روابط انسان‌ها را بر عهده دارد. از مناسبات خانوادگی گرفته تا تعیین اندازه دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن در یک رابطه زن و شوهری. پول معیار سنجش همه‌چیز است.

پشت چراغ قرمز

تهران، شهر شب و روز نیست و براحتی تا ۲ بامداد در آن ترافیک وجود دارد و به زبان ساده‌تر، ترافیک در تهران فقط ۴ ساعت می‌خوابد. مستند «پشت چراغ قرمز» این 20 ساعت را نه به شکل متظاهرانه آن، بلکه با نگاهی واقع‌بینانه به تصویر می‌کشد. این فیلم قصد ارائه راهکار نداشته و زبان تصویر به خودی خود گویای همه چیز است. حتی شاید راهکاری برای حل این معضل.

بی‌خوابی اسب‌ها

«بي‌خوابي اسب‌ها» روايت‌گر داستان زندگي دو خواهر به نام‌هاي دريا (تینا آخوندتبار) و صحرا (افسانه پاكرو) است كه براي تصاحب ارثيه پدري اختلاف پيدا مي‌كنند. از طرفي سامان همسر دريا اصرار مي كند تا سهم ارث خود را براي حل شدن مشكلات مالي‌اش به او بدهد و همين باعث به وجود آمدن اختلافاتي بين اين دو مي‌شود...

تنهایی یک ساز

فیلم کوتاهی که موضوع اصلی آن، جان‌بخشی به اشیاء بی‌جان با رویکرد فلسفی غیر داستانی و نمادین (فلسفه افلاطونی) بود که با راهنمایی‌های استاد ارجمند جناب آقای دکتر مجید آقایی ساخته شد.

برخورد نزدیک از نوع چهارم

فیلمی علمی - تخیلی، که مهمترین ویژگی‌های آن، استفاده از جلوه‌های ویژه در تدوین، استفاده از سه‌زمان‌بندی Real Motion، Slow Motion و Fast Motion در ساختار و همچنین روایتی طنزگونه در فضای سوررئال بود که با راهنمایی‌های استاد ارجمند، جناب آقای جمشید خوشدل ساخته شد.

امپرسیون، جیغ بنفش

تله تئاتری با مضمون انتزاعی، در فضایی مبهم، زمانی نامعلوم و مکانی نامشخص. برگرفته از اندیشه‌های امپرسیونیستی، با رویکرد اکسپرسیونیستی. این پروژه با حمایت و تشویق استاد ارجمند، جناب آقای عزت‌الله جامعی و 2 ماه تمرین مداوم اعضای گروه، به ثمر نشست.